Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Jag är inte med i 100 klubben än........

Av Madeleine Johansson - 28 april 2008 13:37

Tanken med min blogg är att skriva lite om min träning och mina tävlingsresultat. Jag har inte pratat vitt och brett om att jag har en blogg, utan på 2 1/2 månad har jag fått en liten läsekrets och det är kul. Ibland undrar man ju faktiskt vem som läser? Det har alltså blivit ett nytt litet intresse att skriva en truddelutt några gånger i veckan. Gary har bloggat lite längre än jag och han blev den förste av oss att få 100 läsare på en dag. Han vann alltså en intern liten kamp! Men det lär dröja än innan jag når den nivån, för de senaste dagarna har jag bara skrivit om mina krämpor och hur kul är det på en skala 1-10.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Johansson - 6 januari 2010 21:24

Idag har jag kört pass på Hälsostudion. Jag kombinerade ett 30 min Corepass följt av 75 min spinning. Fyra lång intervaller och med snudd på tangera första intervallens topp på alla gånger utom den sista då jag inte mäktade med två pulsslag upp. Jag ...

Av Madeleine Johansson - 6 januari 2010 21:18

Igår krävdes mental övertalning att kvällspasset skulle bli av. Källarförrådet är inte direkt varmt men när man kommit igång är det helt perfekt. Den biologiska klockan förberedde sig kväll men....... Adrenalin, svett och pust så blev det ett hyfsat ...

Av Madeleine Johansson - 4 januari 2010 17:48

Då var en dag på arbetet till ända efter några dagars "ledighet". Jag skriver det med citationstecken för jag ser mig aldrig som ledig i och med kursen. Jag har det alltid hängade över mig och visst har jag lagt ner ett antal timmar på dygnet till ku...

Av Madeleine Johansson - 3 januari 2010 08:28

Det är med vånda, eller jag vet inte, som jag i lite småskaligt har tänkt mig att starta upp mitt skrivande igen. Egentligen slutade jag abrubt i somras när det var som mest roligt att skriva under tävlingssäsong. Men nu blir inte allt som man tänkt ...

Av Madeleine Johansson - 9 augusti 2009 06:09

Då var det dax för en liten sammanfattning av gårdagens tävling Horla triathlon. Det bjöds på strålande fint väder om än lite för varmt för mitt tycke och smak. Ingen våtdräktssimning var tillåten så det var bara att testa den nya tävlingsdräkten och...

Ovido - Quiz & Flashcards