Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Madeleine Johansson - 4 januari 2010 17:48

Då var en dag på arbetet till ända efter några dagars "ledighet". Jag skriver det med citationstecken för jag ser mig aldrig som ledig i och med kursen. Jag har det alltid hängade över mig och visst har jag lagt ner ett antal timmar på dygnet till kursens ära. Nu har jag en "ledig " dag imorgon och då ska jag skriva på min sista observation som jag har kvar. Det ska bli oerhört skönt att kunna bocka av den sista. Men än så länge är jag inte i mål.... Snart ska jag bänka mig i soffan och titta på Tour de Ski och ladda mina egna BATTERIER för ett källarpass på racern. Min förkylning som virvlade igång efter genomfört pass på Nyårsafton har släppt sitt grepp och tillåter mig att använda mina "förtvinade muskler". Efter 2 mån vila! Go Go!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards