Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Madeleine Johansson - 6 januari 2010 21:24

Idag har jag kört pass på Hälsostudion. Jag kombinerade ett 30 min Corepass följt av 75 min spinning. Fyra lång intervaller och med snudd på tangera första intervallens topp på alla gånger utom den sista då jag inte mäktade med två pulsslag upp. Jag är nöjd med min fokusering och prestation. Jag märkte att jag sitter precis i ett mellanläge på spinningcykeln gentemot racern så kraften kommer inte ut riktigt ordentligt. Detta bådar positivt för aeroinställning på nya cykeln. Mycket cykel ska det bli för jag kan ju avslöja att jag är anmäld till Vättern runt 2010.


Imorgon ska jag till Bokenäs Resort med jobbet. Förhoppningsvis kan det bli något pass inflikat, vem vet! Jag kanske sitter i en badtunna imorgonkväll!

Av Madeleine Johansson - 6 januari 2010 21:18

Igår krävdes mental övertalning att kvällspasset skulle bli av. Källarförrådet är inte direkt varmt men när man kommit igång är det helt perfekt. Den biologiska klockan förberedde sig kväll men....... Adrenalin, svett och pust så blev det ett hyfsat bra intervallpass på hojen med Gary snett bakom på en annan hoj. Så jag hade leaderposition hela tiden. Nästan en timmes lång pass tampades vi och därefter en stabil kvällsmat med kyckling och grönsaker.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards